Organizacja konferencji, kongresu, bankietu, szkolenia lub spotkania biznesowego wymaga skutecznej realizacji szeregu czynności by wydarzenie przebiegło w przyjaznych i bezstresowych okolicznościach. Posiadane przez nas doświadczenie w obszarze organizacji imprez dla firm pozwoli Państwu osiągnąć pełen sukces. Nasz zespół zadba o wszystkie czasochłonne sprawy organizacyjne, dzięki czemu nikt w Państwa firmie nie będzie obciążony dodatkowymi obowiązkami i zadaniami. Współpracujemy z wieloma hotelami i ośrodkami szkoleniowo – konferencyjnymi na terenie Śląska i całej południowej Polski. Zajmiemy się znalezieniem obiektu dostosowanego dla Państwa potrzeb pod kątem lokalizacji, standardu, prestiży i warunków technicznych umożliwiających przeprowadzenie eventu.
Ponadto zadbamy o:
- sprzęt multimedialny,
- materiały promocyjne, systemy wystawiennicze,
- materiały informacyjne dla uczestników,
- projekt strony internetowej wydarzenia,
- wykwalifikowany personel.