Wirtualna rzeczywistość – Oculus Rift

Oculus Rift to innowacyjna technologia, która pozwala użytkownikowi „wsiąknąć” w cyfrowy świat, „wejść do gry”. Technologia wirtualnej rzeczywistości przenosi człowieka do świata w którym ograniczenia nie istnieją, poprzez proste podłączenie do komputera urządzenia pozwalającego poczuć wirtualną rzeczywistość. Technologia Oculus Rift pozwala w ciekawy i innowacyjny sposób zwrócić uwagę Państwa klientów podczas wydarzeń promocyjnych, a także urozmaicić czas gości podczas imprez integracyjnych.
Jako nieliczni w Polsce oferujemy możliwość publicznego przetestowania urządzeń wirtualnej rzeczywistości, czyli wyżej wspomnianego Oculus Rift.
Z naszej strony oferujemy profesjonalne stanowisko,
z wyposażeniem umożliwiającym doświadczyć wirtualną rzeczywistość w najwyższej jakości, osoby przeszkolone obsługujące stanowisko, oraz wsparcie marketingowe w postaci promowania wydarzenia.Oculus4

Oculus Rift to:
– innowacyjna zabawa na każdym evencie.
– emocje dostosowane dla każdej grupy wiekowej.
– wyróżnienie się na tle konkurencji, dzięki technologii trudno dostępnej na rynku.
– sprowadzenie rywalizacji do wirtualnego świata.
– dobra zabawa oraz niezapomniane przeżycia

Nasze eventowe doświadczenia i propozycje z Oculus Rift
Naszym głównym założeniem na wydarzeniach które organizujemy jest sprowadzenie rywalizacji do wirtualnego świata. Zauważyliśmy, że w szczególności w zamkniętych grupach sprawdzają się aplikację, w których możemy udowodnić swojemu znajomemu że to „my jesteśmy lepsi”. Przejechaliśmy tor wyścigowy w lepszym czasie, ustrzeliliśmy więcej beczek z armaty prackiego statku czy też to, że lot w wingsuit nie jest dla nas żadnym wyzwaniem.
Naszym zadaniem na takich wydarzeniach jest wprowadzenie ludzi w wirtualną rzeczywistość.
Pierwszą godzinę prezentacji poświęcamy na omówienie oraz pokazanie możliwości Oculus Rift. W tym czasie osoby chętne mogą przejechać się wirtualnym rollercoasterm, posiedzieć w spokojnej i klimatycznej knajpie lub przeżyć niesamowicie interesującą lekcję geologii.

Oculus3Po takiej wstępnej prezentacji przechodzimy do konkretów. Informujemy uczestników eventu, że właśnie zaczynamy „wirtualną rywalizację”. Osoby zainteresowane zapisywane są w tabeli, którą przez całe wydarzenie na bieżąco aktualizujemy.
Pierwszą atrakcją są wyścigi samochodowe. Poprzez podłączenie kierownicy do komputera sprawiamy że doświadczenia wirtualnej rzeczywistości stają się jeszcze bardziej immersyjne.
Pierwszym dziesięciu osobom z najlepszym czasem za przejazd okrążenia przydzielamy odpowiednio punkty, które od razu przenoszone są na tablice wyników.
Drugą atrakcja sprawdzi celność osób zaangażowanych w rywalizację. Płynięcie na tratwie i strzał z armaty do beczek brzmi łatwo? Też tak myśleliśmy… Aplikacja która pokaże kto z rywalizujących potrafi najlepiej skupić się w sytuacji stresujących. Tutaj na pewno nie zabraknie dobrej zabawy i uśmiechów na twarzach.

Oculus5Trzecia aplikacja to ekstremalny lot w popularnym stroju wiewiórki, który profesjonalnie nazywany jest „wingsuit”. Naszym zdaniem to faworyt całego eventu, uczucie latania większość osób może doświadczyć tylko w snach. Jednak z naszym sprzętem spełniamy marzenia z dziecięcych lat i zakładając Oculusa przenosimy każdą z osób na górę stromego klifu. Tylko jeden krok dzieli osobę od skoku w przepaść i szybowania wśród ostrych skał lub głębokich kanionów. Tutaj oczywiście też wprowadzamy czynnik rywalizacji. W powietrzu pojawiają się kółka przez które osoby rywalizujące muszą przelecieć aby „wykręcić” jak najlepszy czas.
Tak jak wspomniałem wszystkie poczynania osób aktualizujemy na tablicy do której każdy z uczestników ma wgląd. Z naszej strony również możemy zaoferować profesjonalnego konferansjera który swoimi umiejętnościami przemawiania zagrzewa osoby rywalizujące do jeszcze większego skupienia oraz w luźny i zabawny sposób komentuje całą rywalizacje.
Scenariusz opisany powyżej jest przykładem na około 4 godziny dla grupy ok 60 osób. Posiadamy więcej aplikacji które też w ciekawy sposób można włączyć do całości opisanej powyżej. Kwestia ilości stanowisk jest również sprawą otwartą. Na przykład dla grupy 60 osobowej optymalnym rozwiązaniem będzie postawienie dwóch stanowisk.

Oculus2

Obecnie wprowadzamy system robienia zdjęć osobom w trakcie zabawy z urządzeniem. Osoby otrzymają prosty formularz z podaniem e-mail, na który wyślemy zdjęcie w trakcie zabawy.

aktualności
do góry